After a couple sessions with my Berlitz book and CD, I am now confident to say that I think I have learned Dutch and have typed the following: I hope my smelling and granmar are collect

Juist. Een van de evenementen die bij een Endurance-fan op het "must-do-one-day" lijstje zou moeten staan.
Naar wat ik begrepen heb, heeft Pieter hier al een keer serieus naar gekeken, een en ander onderzocht, en erachter kwam dat dit toch wel iets te duur is voor een "geintje". Hoe duur? Ergens zeker 2000 voor de gehele trip. Erg duur dus. Tenzij we dit ver van tevoren plannen, vθr van tevoren. De Bathurst is pas aan het einde van het jaar (ergens oktober?), wat ons meer dan 24 maanden geeft om te sparen. Een 100 per maand dus, met hier en daar een uitzonderingsmaand waar je niets spaart.
Wat ik ondertussen begrepen heb is dat Bathurst ιιn groot feest is, met gebeurtenissen waar wij "westerlingen" schijnbaar nogal van op zullen kijken. Pieter zal dit ongetwijfeld verder toe kunnen lichten, hij had tenslotte al wat contact met Australiλrs. Hell, vanwege dit is unitedracefans geboren! (zover ik begrepen heb )
Probleem met Australiλ is dat het zo'n pokke-eind weg is. Bijna niemand gaat er naar toe voor een kleine week, een maand lijkt over het algemeen het minimum te zijn. Een kleine 24 uur vliegen doe je natuurlijk ook niet voor je lol, dan wil je wel wel waar voor je geld. Maar dat was vroeger eigenlijk het zelfde met de US, daar ging je niet een week naar toe, minimaal een 3 weken ofzo, anders was het "zonde van het geld". Echter zag ik diverse Engelsen "just for the weekend" naar Sebring komen de laatste keer, dus waarom zouden we niet een weekje Bathurst kunnen doen? Een beetje meer spaartijd is het enige wat we nodig hebben, en 26 maanden lijkt wat dat betreft toereikend.
Het lijkt mij wel gaaf om met iets van een tiental DfH'ers Down Under te gaan
Iemand voor te porren?